Zweden 2023

30 mei 2023 - Sliedrecht, Nederland

Toen Aaron 2 was, hadden we al het idee om naar Zweden te gaan voor een rondreis. Corona gooide roet in het eten, maar dit jaar gaan we er toch echt voor!

Mét de kleine man, die inmiddels al 5 jaar is en net zo avontuurlijk als zijn vader en moeder.

De eerste plannen zijn al gemaakt, de eerste accommodaties geboekt (want op de bonnefooi, dat doen we toch maar even niet) en we hebben er veel zin in!

Voor het eerst gaan we drie weken weg. Zo lang zijn we nog nooit weggeweest!

Plan is als volgt: Johan rijdt met de auto naar Kopenhagen. Aaron en ik vliegen daarheen. Dat heeft als voordeel dat we lekker de eigen auto bij ons hebben én dat Johan lekker door kan karren.

Van Kopenhagen (waar we een nachtje in een simpel hostel slapen) rijden we naar onze eerste bestemming, Torne - Camping & Fiskecamp.

We plannen het zo dat we overal een nachtje of 3/4 blijven en dan doorgaan naar de volgende plek.

Leuke aanrader is verder om wat Zweeds te leren. Daar ben ik inmiddels al even mee bezig via de app Drops. Elke dag 5 minuutjes. Zo kan ik voor nu in ieder geval 'hej då' zeggen.

Tot ergens eind juli, wanneer de reis

Plannetjes maken!

echt gaat beginnen!

1. Cornelis de Bruin:
    30 mei 2023
    Geweldig hoor zo een mooie reis
  2. Corina De Bruin:
    31 mei 2023
    Leuk, zijn erg benieuwd!!
  3. Kate:
    26 juli 2023
    Looking forward to hearing all about it and seeing photos - genieten ervan x
  4. Noëlle:
    28 juli 2023
    Wat een geweldig plan, en wat leuk dat ik mee mag reizen via deze blog! Ik ben benieuwd! Een heel mooie tijd samen!