Zweden dag 15: High Chaparral

13 augustus 2023 - Hillerstorp, Zweden

Vandaag waanden we ons een hele dag in het Wilde Westen, bij themapark High Chaparral.

Als een echte cowboy mocht Aaron natuurlijk meteen een revolver inclusief klappers uitkiezen. Een cowboyhoed wilde hij niet, maar een bandietensjaaltje wel.

Nog steeds op de trein aan het wachtenAaron in High Chaparral

We zijn eerst de stoomtrein richting old Mexico ingegaan en we werden meteen overvallen! Aaron vond het prachtig, maar ook een beetje spannend! We verstonden er niks van, alles was in het Zweeds. Maar we moesten in ieder geval onze handen omhoog doen en ze mochten je pistool niet zien. Gelukkig kwam alles goed en werd onze sheriff weer vrijgelaten.

El bandito bij de trein

De theaterstuntshow was heel gaaf. Heel veel actie, schoten, gevechten, snelle paarden en ze vielen/sprongen van hoge hoogten.

Stuntshow!

Stuntshow

Het was een hele belevenis en we zeiden net tegen elkaar: eigenlijk zien we in de foto's niet terug hoe het echt was. Aaron heeft echt van elke seconde genoten en loopt vanaf nu dus met zijn Scorpion revolver rond. We hebben nog anderhalf pakket klappers over. Het leek ons iets minder passend om er in het hotel mee te spelen, hahahaha!

Zorro spektakel bekijken met een taco in de hand

Bij de huifkar met de boefBoven op een huisje in het minidorpMama Dalton!Gezocht!

Morgen gaan we weer richting een nieuw hotel voor twee nachten. Tevens onze laatste stop in Zweden!