Zweden dag 11: Lek&Luft, zwemmen en vissen

9 augustus 2023 - Kristinehamn, Zweden

We hadden goede verhalen gehoord over de sportarena die op 5 autominuten rijden ligt en besloten deze regenachtige dag maar voor een binnenactiviteit te gaan.

Voor een leuk prijsje hadden we een dag vol sport en spel en liggen we nu allemaal kapot op de bank en op bed.

Johan had een arrangement voor de gym en zwemmen. Aaron en ik voor Lek&Luft en zwemmen. Wij startten dus in een enorme speelhal met heel veel opblaaskussens. Het was fantastisch, Aaron had het super naar zijn zin en ik heb me ook helemaal uitgeleefd.

Lek&LuftLek&LuftActiefoto in de speelhalSuper leuk hier bij Lek&Luft

Na een pannenkoekenbuffet zijn we nog gaan zwemmen. Aaron is helemaal klaar voor badje 2 na de vakantie. Hij heeft goed en serieus geoefend. En natuurlijk lekker gespeeld. Eindelijk eens een warm zwembad!

We hebben lekker gekookt in het huisje en daarna klaarde het een beetje op en zijn we nog gaan vissen. Met de werphengel wil het maar niet lukken. Maar ik had weer twee vissen gevangen!

KristinehamnRustig avondje in KristinehamnPapa en mama aan het vissenVissen in de hamnTwee visjes gevangen vandaag!