Zweden dag 1&2: dubbele reisdag

31 juli 2023 - Ishøj, Denemarken

Johan is zondag rond 16.30 vertrokken met een volgepropte auto en een dakkoffer en kano bovenop.

Hij stond even in de file bij Hamburg tussen de metalgasten op weg naar Wacken 🤘. Maar verder heeft hij lekker door kunnen karren en hij was vanochtend om 7.00 in Denemarken bij ons hostel.

Morning walk Denemarken (Johan)Deens strand

Aaron en ik hadden een rustige morgen en zijn om 13.30 op de trein gestapt. Ook onze reis ging voorspoedig. Je bent echt zó in Kopenhagen met het vliegtuig. De enige vertraging die wij hadden, was dat uiteraard mijn baggage eruit gepikt werd om extra gecontroleerd te worden. Uiteraard niks bijzonders gevonden 🤷.

Kleine man op het grote vliegveldAaron in Kopenhagen (Airport)

Johan stond ons op te wachten en na een tussenstop bij McDonalds (ja hallo, het is vakantie hoor) zijn we bij ons hostel aangekomen. Dan Hostel - Ishøj strand, op 10 minuten rijden van Kopenhagen airport.

Dan Hostel Ishøj StrandDan Hostel Ishøj StrandDan Hostel Ishøj Strand

Prima tussenstop, waar Aaron even door het gras kon rollen, tussen het eten van hamburger, frietjes en wortels door.

Morgen gaan we over een prachtige brug rijden, die Aaron en ik al vanaf het vliegveld zagen. En dan zijn we echt in Zweden!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Noëlle:
    1 augustus 2023
    Heel veel succes met jullie mooie avontuur, Claudia, Johan en Aaron! Wat leuk dat jullie je eigen kano hebben meegenomen. Ik wens jullie een onvergetelijke vakantie samen!
    Liefs,
    Noëlle
  2. Corina De Bruin:
    Veel plezier!!
  3. Cornelis de Bruin:
    1 augustus 2023
    Op voor een prachtige vakantie in Zweden