Day 1

21 februari 2015 - Uckfield, Verenigd Koninkrijk

Na wat opstartproblemen i.v.m. een vergeten paspoort (gaan we het niet meer over hebben...) zijn we vol goede moed vertrokken. Claudia heeft het hele stuk tot aan de Eurotunnel gereden. Het was erg druk bij de oversteek, want de vakantie was voorbij in Engeland en de Britten wilden allemaal weer terug naar hun eiland. Via de Eurotunnel dus.

Claudia moest en zou een stukje links rijden in Engeland en besloot dat meteen maar serieus te nemen. Dat stukje werd ongeveer anderhalf uur. Het was even wennen, maar het ging wel steeds een stukje beter. Het is vooral een beetje raar. Je moet andersom denken. En doen. Toen Johan daarna het iets lastigere stuk mocht reden, ging het met die extra denkstappen soms niet heel soepel, maar we hebben elkaar er doorheen gesleept en zijn heelhuids in Uckfield aangekomen. Rotondes, daar draait Johan nu zijn hand niet meer voor om!

Super leuk om hier te zijn en mijn tante, neef(je), nicht(je) en Damon weer te zien. We hebben gezellig bijgekletst en heerlijk gegeten met Claire en Kate en zijn nu aan het uitbuiken van de lekkere cheesecake! De laatste keer dat ik hier was, zat ik volgens mij nog op de middelbare school... Dus er was een hoop om over bij te kletsen.

Morgen staat er iets met lama's op het programma... We zijn zeer benieuwd! Het zal een vroegertje worden vanavond, al dat heen-en-weer-gereis en wachten is best vermoeiend.

Sweet dreams!

1. Michel:
    22 februari 2015
    Geniet ervan, leuk omschreven. Dikke kus
  2. Kevin:
    22 februari 2015