Day 2

23 februari 2015 - Uckfield, Verenigd Koninkrijk

Claudia mocht vandaag ontbijten met Golden Grahams! Helemaal in haar nopjes en ook Johan heeft een kommetje op. Die ontbijtgranen kun je namelijk niet in Nederland kopen en mijn tante heeft ons blij gemaakt met drie dozen

:) Daarna was het kaplaarzen aan en gaan. Poppy, de hond, mocht lekker uitwaaien in Ashdown Forest en wij mochten mee. De kaplaarzen waren echt nodig en het uitwaaien is ook prima gelukt.

Na een stevige lunch en weer wat opgewarmd, gingen we richting de Lama Farm. Daar werkt Claudia's neef twee dagen in de week. En zoals de naam al verraadt... Daar kun je lama's zien, aaien en erop rijden. Daarnaast zijn er alpaca's, rendieren, biggen en kippen. Vooral de lama's hebben ons hart gestolen, ze zijn erg leuk en hebben karakter. In een van de foto's zie je Leroy, dat is de zwarte lama die zich achter ons verschuilt. Hij is erg groot en had alleen maar oog voor het voer. Na een lekkere kom chocomel werd het tijd om verder te gaan.

We gingen vervolgens op de thee bij Claudia's nicht en haar vriend, die een geweldig huis hebben! Even buurten, even bijkletsen en even kroelen met de katten ( hoe zou het met de onze zijn??)

Als afsluiting van de 'family visit' hebben we net gezellig samen gegeten bij The Nevill Crest & Gun. We had a great meal and a great laugh!

Morgen op naar Cardiff!

Van reisblog naar fotoboek