Zweden dag 10: via Motala naar Kristinehamn

8 augustus 2023 - Kristinehamn, Zweden

Reisdag nummer twee in Zweden. Op naar de derde bestemming.

Ik had nog wat foto's gemaakt van de lege stuga:

Stuga in GusumStuga in Gusum

Stuga in Gusum

Om 10.30 vertrokken we en rond 12.00 hadden we een lunchstop in Motala. Dat was super gevonden door Johan! Even lekker spelen voor Aaron en het lunchbuffet in het hotel naast het motormuseum was ook nog eens gratis voor hem! Het was zo uitgebreid, dat we meteen besloten dat we vanavond niet meer uitgebreid gingen koken! En het was heerlijk!

We hadden helaas niet genoeg tijd om het motormuseum te bezoeken, maar we konden wel wat leuke foto's maken.

Netjes zitten!Oldtimer in de eetzaalZoveel moois in de butik van het Motor museum!KinderraceautoRestaurang & motor museum

Schatjes in de speeltuin in Motala

Rond 15.00 kwamen we aan in Kristinehamn en kunnen we vanuit ons super de luxe vakantiehuis met twee slaapkamers, eigen douche, toilet en keuken storm Hans aanschouwen die over het Vänern meer raast.

Met een Unox kippensoepje en de laatste broodjes uit de campingsupermarkt hadden we een prima (maar iets minder luxe) diner.

We hebben allemaal lekker lang (meer dan 4 minuten - mensen die ooit op een camping hebben gedoucht snappen dit) gedoucht en ik heb zelfs nog even een dance workout gedaan.

Dit is even wat anders, maar het is echt een leuke camping met veel faciliteiten. En daar betaal je uiteraard ook naar.

Van stuga naar villa

Drie keer raden wie er boven in zijn loft slaapt.

Hej kraai

Kraai komt even op bezoek.

Morgen volgen foto's van de buitenkant. Vandaag te nat om nog naar buiten te gaan...

We blijven hier weer drie nachten en hopen dat het weer nog een beetje opknapt, zodat we nog kunnen kanoën, wandelen of zwemmen in het meer.

Hierna gaan we nog naar twee hotels in Zweden, een logeerboerderij in Denemarken en een tiny house in Duitsland.

​​​​​​Maar zover is het nog niet! Morgen zijn we van plan naar een binnenzwembad en speelhal te gaan, ligt echt naast het park. Lek&Luft heet het. Denk dat Aaron zich daar wel even goed kan uitleven (en wij ook heb ik net gelezen!)

1. Oma Jonny:
    9 augustus 2023
    Wat een leuke foto's ook weer !! Mooie dagen daar op het luxe park gewenst en dat t weer maar een beetje meewerkt👋
  2. Kate:
    9 augustus 2023
    Everywhere looks so quiet - are there not many other holidaymakers around or are the cabins well spaced out? You seem to be enjoying it still and I think Aaron would have loved to have taken that red sports car home with him!!!
  3. Corina De Bruin:
    Mooie plek zeg!